Domeniul social media se pare ca a devenit mai mult decat o sursa de inspiratie, iar reteaua Facebook a creat o adevarata nebunie pe plan international.
Renumitul brand Yves Saint Laurent a creat un produs special destinat fanilor de pe Facebook si inspirat de aceasta retea, si anume o paleta de farduri cu vanzare chiar pe pagina de Facebook YSL.
Paleta poarta un nume sugestiv, “Devoted to Fans” (Devotat Fanilor), si contine 4 culori mai mult decat reprezentative, si anume albastru, alb, negru si o nuanta de gri cu irizatii mov. Doar 1.650 de truse au fost create, iar pagina YSL are peste 341.000 de fani.
„Suntem onorati de faptul ca un brand atat de prestigios ca Yves Saint Laurent foloseste culorile specifice Facebook pentru a lansa un produs unic destinat fanilor YSL. Consideram acest lucru o demonstratie vibranta si pasionala a faptului ca YSL este un brand modern si dinamic, cu clienti care cunosc esenta acestuia”, a declarat Damien Vincent, directorul comercial Facebook Franta.
Avand in vederea era in care traim, noua ni se pare o initiativa interesanta si deloc de trecut cu vederea.
Text: Ruxandra Raica