Pe 23 aprilie, brandul de machiaj nr. 1 din Italia, KIKO MILANO, distribuit exclusiv de Fais Group în Grecia, Cipru, Bulgaria și România, a sărbătorit deschiderea primului magazin în ParkLake Shopping Center cu un eveniment inaugural spectaculos!
Din 1997, când Antonio Percassi și fiul său Stefano au fondat compania la Milano, KIKO Milano a remodelat universul produselor cosmetice. Calitatea și creativitatea care fac parte din ADN-ul său italian au transformat acest itinerariu de beauty într-unul extraordinar, cu rezultate singulare: o gamă nesfârșită de nuanțe, tonuri și texturi pentru toți iubitorii de beauty, inclusiv pentru make-up artists și necesitățile lor profesionale personalizate. În prezent, KIKO Milano este accesibil în 30 de piețe cu peste 900 de magazine.
Evenimentul inaugural a fost la fel de remarcabil pe cât era de așteptat. La urma urmei, când ești brandul de machiaj nr. 1 din Italia, cu siguranță știi cum să îți faci intrarea! Printre cei peste 150 de invitați s-au numărat influenceri, persoane din entertainment, vedete și, bineînțeles, fanii KIKO dornici să viziteze noul magazin al brandului lor preferat. Lista de invitați a fost impresionantă și a inclus vedete precum Dana Săvuică, Ioana Ginghină, Oana Zamfir, Anca Sînă Serea, Majda Aboulumosha, Mihaela Călin sau Livia Graur.
Momentele cheie ale evenimentului s-au desfășurat în concordanță cu originea, splendoarea și statutul KIKO. Toți oaspeții au avut ocazia de a fi fotografiați în photo corner-ul special amenajat, care a inclus și o cabină foto 360⁰. Urmând bogata tradiție culinară din Italia, în zona de cocktail personalizată cu un bar LED, s-au delectat cu gustări și băuturi de inspirație italiană. În plus, make-up artists KIKO MILANO au oferit invitaților o scurtă sesiune de machiaj.
Pentru toți cei care vor vizita magazinul KIKO Milano urmează și mai multe zile frumoase în ParkLake Shopping Center!
KIKO MILANO
Marca nr. 1 de machiaj în Italia. Prin gama sa extraordinar de largă și diversificată de produse, KIKO permite fiecăruia să-și exprime propria personalitate cu produse personalizate. O varietate de culori, efecte și senzații care sunt unice pe piață pentru a se potrivi stilului, nuanței pielii, tipului de piele și cerințelor specifice, în fiecare fază a vieții tale.
Identitatea KIKO își are rădăcinile în valorile „Made in Italy” și în lumea capitalei modei, artei și designului. Cercetarea texturilor și culorilor originale este combinată cu cercetarea formulelor de calitate care au performanță garantată, pentru o fuziune perfectă a calității și creativității.
Rezultatul descoperirilor științifice de ultimă oră și al celor mai recente tendințe în modă, KIKO se reînnoiește continuu cu produse mereu fresh și mai apropiate de multiplele idealuri ale frumuseții.
FAIS GROUP
Fais Group of Companies operează în sectorul de vânzare al îmbrăcămintei, încălțămintei, accesoriilor, precum și magazinelor universale de mai bine de 40 de ani. Domină piața greacă și și-a extins activitățile în Bulgaria, România și Cipru. Activitățile de afaceri includ distribuția de mărci de sport, lux, casual și lifestyle, aducând consumatorilor cele mai inovatoare tendințe de la cele mai emblematice mărci din întreaga lume.
Grupul acoperă toate canalele de distribuție. În en-gros, se concentrează pe parteneriate solide și pe termen lung cu retaileri cheie. În retail, operează atât cu magazine exclusive, cât și cu magazine multi-brand, insule în marile magazine universale, puncte de vânzare și magazine online.
Activitățile de afaceri ale Grupului au depășit granițele pieței grecești, și s-au extins în Bulgaria, România și Cipru. Și continuă să întruchipeze întotdeauna aceeași constantă: distribuția celor mai inovatoare și emblematice mărci de sport, modă, casual și lifestyle din întreaga lume.
Fais Group, care deține o poziție de lider pe piață de 41 de ani încoace, și-a dezvoltat o rețea comercială largă, cu o prezență puternică în retail și en-gros, extinzându-se în Grecia, Cipru, Bulgaria și România. În prezent, Grupul operează peste 90 de magazine.
Fais Group este activ în 4 țări europene (Grecia, România, Cipru și Bulgaria) deținând atât distribuția exclusivă a mărcilor deja cunoscute, cât și puncte de vânzare private, magazine cu amănuntul și buticuri mono-brand.
foto: shutterstock, PR