Cine a zis ca celebritatea nu iti aduce beneficii inseamna ca nu stia cu ce se mananca aceasta. Daca mai esti si frumoasa, si o cantareata de exceptie, atunci ai toate sansele sa-ti maresti contul bancar cu nici mai mult, nici mai putin de 50 de milioane de dolari.
La fel s-a intamplat si in cazul celebrei cantarete Beyonce, care a fost contactata de reprezentantii marelui si renumitului brand Pepsi pentru a deveni imaginea lor.
Noul parteneriat realizat intre cele doua parti va aduce imaginea cantaretei in atentia publicului pentru o varietate de proiecte de marketing creative, incepand de la reclame pana la designul unui nou produs al gamei.
Lansarea reclamei, dar si a produselor din gama Pepsi se va petrece simultan cu lansarea noului album al cantaretei, la inceputul anului viitor. Beyonce va canta de altfel si la Super Bowl 2013, concurs sponsorizat de Pepsi, si va aparea si intr-un spot TV la nivel mondial, intitulat “Live For Now”, spot in care apare si Nicki Minaj. De asemenea, artista va fi si imaginea unei bauturi ce va fi scoasa in editie limitata si va aparea in luna martie a anului viitor. In schimb, compania va sponsoriza o serie de proiecte ale cantaretei si o va ajuta pe aceasta la promovarea noului sau album.
Intr-un interviu acordat tabloidului “New York Times”, Beyonce a declarat ca nu este straina gamei Pepsi, dar si ca se simte mandra sa incheie un parteneriat cu acestia: “Pepsi imbratiseaza creativitatea si intelege ca artistii evolueaza. Ca femeie de afaceri, acest lucru imi permite sa lucrez cu un brand de lifestyle, fara compromisuri si fara sa imi sacrific creativitatea”.
Text: Andreea Popescu