Beyonce a început turneul Renaissance într-un șir de ținute pline de farmec

UNIC! Acesta este cu siguranță cel mai bun mod de a descrie moda prezentată în turneul mondial Renaissance al lui Beyoncé, care a început miercuri la Stockholm. Primul show al turneului de 57 de spectacole a prezentat-o pe cântăreață interpretând într-o gamă amețitoare de creații couture pregătite special pentru ea.

Farmaciştii Catena recomandă Rilastil Elasticizing Ulei, un tratament corporal foarte emolient si reparator, cu uleiuri vegetale selectate (ulei de Argan, Jojoba, Tarate de orez si Plukenatia) si imbogatit cu vitamina E si vitamina F. Formele de Omega 3, 6 si 9 continute il diferentiaza ca cel mai bun tratament pentru a imbunatati protectia si elasticitatea pielii.

Lumina și culoarea au fost motive proeminente pe parcursul primului spectacol, cu mai multe ținute prezentând printuri holografice sau reflectorizante care se adaptează cu măiestria estetica vizuală a albumului.



Beyonce rămâne „the show girl”

Beyoncé nu a mai avut un turneu de aproape cinci ani, dar este încă „show girl” când vine vorba de ținutele ei. Diva a purtat o rochie care își schimba culoarea atunci când era expusă la lumina UV. Fanii au ghicit imediat că este brandul japonez Anrealage, care a prezentat un moment similar într-o prezentare de modă.

Un body cu bijuterii Loewe, conceput de Jonathan Anderson, adaptat după o creație prezentată în colecția de toamnă 2022 a mărcii, avea imprimate perechi de brațe pe itemul vestimentar.

O salopetă Balmain custom made, realizată de Olivier Rousteing, prezenta un corset conceput în întregime din perle. Noul concept s-a folosit de aceeași marcă de coduri orientate spre sălile de bal, așa cum a debutat la începutul acestui sezon colaborarea couture Rousteing și Beyoncé. (Deși, în mod surprinzător, niciunul dintre acele look-uri unice nu a fost prezentat în spectacol, mai sunt 56 de opriri în turneu pentru ca aceasta să le poarte.)

Creatorul de modă din Londra David Koma, care a creat anterior a mai colaborat cu artista, a creat o rochie holografică wrap pentru ea.

Și piesa de rezistență a nopții?

Fără îndoială calul cu paiete de la Studio 54 pe care Beyoncé „l-a călărit” pentru finalul epic al show-ului.

În general, turneul este o întruchipare fabuloasă a sunetului techno și a sălii de bal a Renaissance, pe care Beyoncé l-a descris ca o odă a muzicii dance și culturii queer. De asemenea, ei continuă șirul cântăreței de modă couture ostentativ de avangardă pentru campaniile vizuale inovatoare ale albumului. Un teaser pentru „I’m That Girl”, care durează mai puțin de două minute, a prezentat o rafală de peste o duzină de look-uri personalizate ale lui Schiaparelli, Balenciaga și alții.

Beyoncé este cu adevărat în era ei fashion girl.

Desigur, lui Beyoncé îi place să-și schimbe look-ul pe parcursul unui turneu – uneori purtând o ținută doar pentru o singură reprezentație într-un oraș. Deci, este foarte probabil că există mult mai multe ținute extravagante până la încheierea turneului în New Orleans pe 27 septembrie.

Foto: vogue.com