Societatea Romana de Medicina Estetica si Dermatologie lanseaza campania „Act smart, be cool!”, de informare a tinerilor despre pericolele netratarii la timp a acneei. Campania „Act smart, be cool!” incearca sa vina in intampinarea tinerilor cu informatii corecte, specializate si sa ii indrume sa consulte medicul pentru a obtine rezultate eficiente. In cadrul campaniei, medici dermatologi vor merge saptamanal in scoli si licee din Bucuresti pentru a le tine elevilor cursuri despre tratarea acneei. In Romania, 8 din 10 tineri sufera de acnee.
Campania se va desfasura in perioada iulie – decembrie 2011 si o va avea ca ambasador pe tanara vedeta de numai 15 ani Miss Mary, iar scopul campaniei va fi acela de a informa corect si de a-i convinge pe tineri ca cea mai eficienta solutie pentru vindecarea acneei este consultarea unui medic dermatolog. SRME va organiza sesiuni de informare saptamanale in scoli si licee pregatind cursuri care vor fi sustinute de medici dermatologi de renume si vor avea un format interactiv. Societatea Romana de Medicina Estetica si Dermatologie Cosmetica si Chirurgicala (SRMEDCC), afiliata la Uniunea Societatilor de Medicina Estetica din anul 2000 si la Societatea Internationala de Chirurgie Dermatologica, se implica activ in semnalarea si dezbaterea problemelor de dermatologie cosmetica si chirurgicala, organizand anual Conferinta Nationala.
Text: Andreea Popescu