Carmen Emanuela Popa este un nume deja consacrat nu doar in moda romaneasca, ci si peste hotare, creatiile sale reusind sa se evidentieze pe marile podiumuri ale lumii si sa cucereasca publicatiile de renume international in fashion. Brandul Carmen Emanuela Popa are la baza un concept artistic atent construit care reuseste sa imbine intr-un mod unic arta cu moda si haute couture cu pret-a-porter, tinutele sale tradand emotie si sensibilitate. De curand, designerul si-a lansat o noua colectie intitulata sugestiv Baby Green, iar Tonica TV a vorbit, in exclusivitate, cu Carmen Emanuela Popa despre noul concept abordat.
Tonica TV: Cum ne-ai descrie in cateva cuvinte colectia Baby Green?
Carmen Emanuela Popa: Este o colectie de vara care se bucura de o lansare putin neobisnuita si spun asta deoarece, in general, lansarile se fac iarna sau primavara pentru sezonul de vara. Eu mi-am dorit sa ies din tipare si sa vin cu niste tinute vestimentare dedicate strict momentului in care ne aflam.
Tonica TV: Ce anume te-a inspirat in crearea noii colectii?
Carmen Emanuela Popa: Sursa de inspiratie a fost, ca in toate creatiile mele, foarte filozofica si orientata catre lumea interioara a noastra, iar in aceasta colectie este vorba despre lumea copilariei.
Tonica TV: Ce culori si ce materiale predomina in colectia Baby Green?
Carmen Emanuela Popa: Culoarea de baza este verdele, insa este vorba de acea nuanta pe care o poarta, in general, copiii: un verde menta, un verde fresh, cumva, menta combinata cu lapte. Cu alte cuvinte, as putea spune ca este „o alimentatie spirituala” a copilului de altadata. Materialele folosite sunt naturale, pentru ca este vara si trebuie sa ne simtim confortabil. Predomina bumbacul si tulul, pe care l-am folosit pentru a da transparenta tinutelor.
Tonica TV: Eu am observat o reinterpretare a salopetei din copilarie.
Carmen Emanuela Popa: Exact! Despre asta este vorba! M-am gandit ca este foarte interesant sa incercam sa ne imbracam cu hainutele pe care le purtam atunci.
Tonica TV: Ai participat la Mercedes-Benz Fashion Week Rusia, iar numele tau, si al brandului, totodata, a fost in repetate randuri mentionat in publicatii internationale de renume in moda. Cum ti-a influentat acest fapt viziunea, dar si cariera?
Carmen Emanuela Popa: M-a facut sa ma simt foarte libera si, mai ales, m-am bucurat de aprecierile primite acolo. M-am intors cu un tonus bun, a fost o experienta de neuitat si mi-as dori sa o mai repet.
Tonica TV: Care este urmatorul tel pe care ti l-ai propus sa-l indeplinesti pe partea profesionala?
Carmen Emanuela Popa: Nu stiu daca va fi Saptamana Modei de la Moscova, dar sigur imi doresc sa ajung pe podiumul de la Londra sau Milano. Sa vedem cum arata zarurile in aceasta privinta!
Tonica TV: Daca ai alege o singura culoare si o singura textura pentru a defini femeia, care ar fi alegerile tale si de ce?
Carmen Emanuela Popa: Textura ar fi obligatoriu in natural, iar culoarea ar fi cea a inului neprelucrat, adica nude.
Text: Madalina Manole