Sandra Bullock a actionat de curand in instanta o companie de ceasuri, pentru ca i-a folosit numele in campania de promovare a unui produs. Vorbim despre un ceas alb incrustat cu diamante. Compania isi promoveaza ceasul spunand ca este acelasi cu cel purtat de Sandra in 2009, cand a castigat Premiul Oscar. Sandra a spus ca drepturile sale publicitare au fost incalcate si cere compensatii financiare, precum si interdictia de a-i mai folosi numele.
Conform plangerii facute de actrita, aceasta “nu apare in reclame pentru o companie sau un produs decat dupa ce le alege cu grija, doar daca ea crede in companie si produs si daca primeste o compensatie egala cu valoarea exploatarii numelui, imaginii, identitatii si persoanei sale”. Sandra spune, de asemenea, ca numele sau are o valoare comerciala substantiala si ofera detalii in plangerea sa.
Nu este pentru prima data cand o companie foloseste numele unei vedete intr-o campanie de promovare fara acordul acesteia. De aceea, ii avertizam pe cumparatori sa verifice inainte de achizitionarea unui produs daca intr-adevar compania producatoare este serioasa si daca nu cumva se foloseste abuziv de numele anumitor vedete pentru a-si promova produsul.
Text: Bianca Badescu