Zeci de vedete au fost prezente joi seara, 20 octombrie, la petrecerea care a marcat istoria de 65 de ani de design unic in email Freywille si 7 ani de cand brandul a intrat si pe piata din Romania.
Maia Morgenstern, Andreea Berecleanu, Andreea Esca si Alexandre Eram, Sandra Izbasa, Camelia Potec, Rucsandra Hurezeanu, Andreea Ibacka, Anca Serea, Lidia Buble, Mihai Albu, Claudia Pavel si Sonia Argint Ionescu s-au numarat printre persoanele publice care au pasit cu aceasta ocazie in Sufrageria Regala de la Muzeul National de Arta al Romaniei, pe acorduri de vioara si intr-un decor fascinant. Evenimentul a prilejuit intalnirea dintre arta, iubire, frumos si sensibilitate, prin lansarea colectiei de bijuterii „Hommage a Gustav Klimt – The Ultimate Kiss”.
Cei prezenti au putut urmari un spectacol de balet care a pus in valoare exclusivista colectie de bijuterii – o interpretare unica in email a celei mai cunoscute lucrari a lui Gustav Klimt: Sarutul.
Conceputa ca o opera de arta in sine, prezentarea a inceput printr-o rama de tablou, iar rochiile create special pentru eveniment au reprezentat panza alba pe care a fost exprimata insasi culoarea vietii.
Tribut adus iubirii
Noul design „The Ultimate Kiss” este un tribut adus iubirii pure si ilustreaza printr-o simbolistica fascinanta viziunea lui Gustav Klimt asupra dragostei. Asemenea picturii, designul imbina doua aspecte – feminin si masculin – fiecare portretizat prin elemente caracteristice: formele geometrice in nuante de negru si auriu sunt un simbol al masculinitatii, in timp ce nuantele pastelate si motivele florale sugereaza feminitatea.
Elementul comun al operei lui Gustav Klimt este o gradina cu flori, locul in care ia nastere iubirea. Pentru a transpune in email tehnica speciala a artistului din Perioada de Aur au fost folosite cinci tipuri de suprafete din pulbere de aur de 24k. Mai mult decat atat, crearea motivelor florale a fost o alta provocare, in care efectul special de acuarela a fost obtinut prin segregarea tonurilor luminoase si intunecate.
„Intodeauna am urmarit prin lait-motivele abordate in design-ul bijuteriilor noastre sa celebram valori care nu pot fi cumparate, precum dragostea fara de sfarsit, pasiunea, bucuria de a trai. Chiar daca accentul cade pe creatia artistica, folosim de fiecare data cele mai bune si rezistente materiale. Bijuteriile exprima prin ele insele o alegere emotionala, iar cu design-ul nostru artistic cu atat mai mult. Tocmai de aceea, bijuteriile trebuie sa dureze o viata intreaga”, dupa cum a declarat Dr. Friedrich Wille, presedintele Freywille.
Text: Oana Baltoc