Tenorul italian Andrea Bocelli lansează un album nou, o colecție personală de melodii, prin care sărbătorește puterea muzicii de a calma sufletul în această perioadă complicată, intitulat sugestiv “Believe”.
Materialul “Believe”, coprodus de Steven Mercurio și Haydn Bendall, este o selecție de melodii care l-au inspirat și susținut pe Bocelli de-a lungul anilor. Există duete cu Alison Krauss și Cecilia Bartoli – două cântărețe ale căror voci distincte sunt celebrate în întreaga lume – plus o piesă inedită a marelui compozitor italian Ennio Morricone, precum și „Gratia Plena” – piesa de închidere a filmului, Fatima. Bocelli a compus, de asemenea, propriile sale versiuni din „Ave Maria” și „Padre Nostro”, special pentru acest disc.
Temele explorate în această nouă înregistrare sunt profund personale pentru Bocelli, care spune: „Conceptul din spatele “Believe” se bazează pe trei cuvinte: credință, speranță și caritate. Acestea sunt cele trei virtuți teologice ale creștinismului, totuși – independent de orice credință religioasă – sunt, de asemenea, cele trei chei extraordinare pentru a da sens și completitudine vieților fiecăruia dintre noi”.
12 decembrie eveniment mondial
Andrea Bocelli a mai anunțat un eveniment exclusiv cu difuzare la nivel mondial, „Believe in Christmas”, care va fi interpretat în direct de la teatrul de operă Teatro Regio di Parma din Italia, pe 12 decembrie. Bocelli face echipă cu regizorul de creație Franco Dragone (cel mai bine cunoscut pentru munca sa inovatoare cu Cirque Du Soleil) pentru un spectacol magic ce inaugurează sezonul sărbătorilor.
Noul album și concertul live-stream urmează spectacolului „Music for Hope” susținut de Andrea Bocelli, de la istoricul Duomo din Milano și care a fost urmărit în direct de milioane de oameni din întreaga lume. A fost unul dintre cele mai mari spectacole muzicale de streaming live din toate timpurile și cu cei peste 3 milioane de spectatori, a fost spectacolul cu cel mai mare public simultan pentru un stream live de muzică clasică din istoria YouTube. Videoclipul a adunat peste 28 de milioane de vizualizări, din întreaga lume, în primele sale 24 de ore.