Adam Andrascik a fost numit directorul de creatie al brandului Guy Laroche, inlocuindu-l pe Marcel Marongiu. Pentru Andrascik, care a implinit 31 de ani luna aceasta, vestea a fost surprinzatoare. „Este o poveste ciudata la mijloc pentru ca am vrut sa fac un spectacol la Paris si Guy Laroche a venit sa-l vada. Astfel, o oferta initiala de consultanta s-a transformat intr-un job de creatie”, a declarat Adam.
Cate ceva despre brandul Guy Laroche
Andrascik cunostea brandul Guy Laroche, dar nu stia prea multe despre partea estetica a acestui brand, asa ca a studiat mult si a analizat arhiva. „Am descoperit piese si detalii uimitoare, insa ceea ce mi-a placut este faptul ca Laroche s-a concentrat foarte mult pe sensibilitatea femeii de-a lungul anilor, ceea ce am incercat si eu sa realizez prin munca mea”, a completat designerul. Andrascik si-a facut „stagiatura” la Proenza Schouler si Gucci inainte de lansarea propriei linii in anul 2010. Momentan, afacerea sa a luat o mica pauza deoarece se concentreaza mai mult pe creatiile Guy Laroche. Se pare ca aceasta este principala provocare pentru tanarul designer acum. Labelul Guy Laroche a fost lansat in anul 1957 si s-a caracterizat de-a lungul timpului prin rafinament si discretie. Brandul nu s-a oprit doar la creatiile vestimentare, ci a lansat si parfumuri, printre care Drakkar Noir sau Fidji.
Text: Ruxandra Dumitrescu