Actrițe care personalizează o esență

Actrițe bine cotate precum Nicole Kidman, Scarlett Johansson și Charlize Theron au căzut supuse la picioarele unui parfum și i-au promovat mirosul cu toată convingerea. Înaintea lor au fost Liv Taylor, Penelope Cruz, Catherine Zeta-Jones sau Uma Thruman. Deja este o modă la Hollywood ca actrițele să fie imaginea unei esențe.

Farmaciștii Catena recomandă setul cadou 3 piese Midnight Plum & Wild Blackberry de la Baylis & Harding, un set de produse de îngrijire corporală bogate în antioxidanți, care combină aromele proaspete de prună și mure sălbatice pentru un răsfăț total.

Atractive, seducătoare, delicate și irezistibile, stelele de cinema își oferă talentul și imaginea marilor și luxoaselor case de cosmetice, cât și creatorilor de publicitate pentru a promova noi și mitice parfumuri.



Negoț cu miresme

Frumusețea actrițelor Charlize Theron, Nicole Kidman și Scarlet Johanson s-a adăugat pe lista vedetelor care promovează esențe. În anii ’60, Sofia Loren și Raquel Welch au convins societatea că “Lux” era săpunul vedetelor și cel mai bun pentru piele. Ani mai târziu, Michelle Pfeiffer și Isabella Rosellini au promovat același produs, cu aceleași convingeri. Firmele de cosmetice își “înnoiesc” vedetele la anumite perioade de timp deoarece tinerețea și frumusețea sunt esențiale. Totuși, unele companii optează pentru o frumusețe matură cu scopul de a promova produse antirid, cum este cazul lui Andie MacDowell pentru L’Oreal.

Farmaciștii Catena recomandă masca de față tip șervețel cu Acid Hialuronic + Colagen de la Skin Republic, o masca-șervețel din bumbac, cu găuri pentru ochi, nas și gură, îmbibată cu un ser special cu Acid hialuronic și colagen pentru o hidratare în profunzime a tenului.

Chipurile care acum vând esențele au multe trăsături în comun: sunt femei tinere, foarte frumoase, se bucură de succes și de renume și ca și cum nu ar fi fost de ajuns, CV-urile lor sunt pline de premii de prestigiu.

Frumusețea delicată

Actrița Charlize Theron, câștigătoarea premului Oscar, și-a dedicat frumusețea promovării parfumului J’adore. Chipul său a făcut parte dintr-o campanie de promovare a casei Christian Dior. Frumusețea ei a deschis multe uși și capacitatea sa de lucru au câștigat respectul criticilor și al publicului american.

Esența celebrității

Theron va intra în competiție cu o altă câștigătoare a premiului Oscar, Nicole Kidman, aleasă de Chanel pentru a promova parfumul mitic Chanel no5, unul dintre esențele adorate de faimoasele Hollywoodului. La vârsta de 37 de ani, vedeta a acceptat provocarea de a promova un parfum cu personalitate și longevitate. În clipul publicitar, intitulat Aproape de casă, Kidman scapă de fotografi și reporteri. Îmbrăcată cu o creație Lagerfeld, actrița strălucește în bijuterii de 40 de milioane de dolari.

Fără îndoială, actrița care a făcut din acest parfum una dintre cele mai cunoscute esențe din lume a fost Marlyn Monroe, care în 1955, fără a fi vorba despre un contract la mijloc, a declarat unor ziariști: “Pentru a putea dormi îmi picur câțiva stropi de Chanel no5”. Prima femeie care și-a împrumutat chipul parfumului creat în 1921, a fost fondatoarea casei Chanel, Mademoiselle Coco.

Fragil și senzual

Scarlett Johansson, frumusețea ei nu a ajuns încă să fie candidată la Oscar, dar a fost protagonista campaniei parfumului Eternity Moment de la Calvin Klein. Chiar Tom Cruise și Brian de Palma se luptau pentru ca senzuala și fragila actrița pe care mulți o compară cu Marlyn Monroe, să apară în producțiile lor. De mică voia să se dedice actoriei. Părinții au dat-o la o școală prestigioasă de actorie și a debutat cu un recital pe Broadway.

Stil și elegantă

Catherine Zeta-Jones, căsătorită cu Michael Douglas și mama a doi copii, este imaginea firmei Elizabeth Arden. Ron Rolleston, vicepreședintele acestei companii mărturisește că actrița “personalizează esența și își impune stilul personal prin elegantă și stil.” La rândul său, Catherine a declarat că a citit foarte mult despre Elizabeth Arden: “Era o vizionară și sunt foarte mândră că mi s-a oferit șansa de a fi parte a firmei pe care a creat-o. Cum spunea domnișoara Arden, a fi frumoasă și naturală este un drept din naștere al fiecărei femei.”

Miracol irezistibil

Dulceața actriței Uma Thruman s-a văzut în campania publicitară a parfumului Miracle de la Lancôme, în timp ce Liv Tayler îi făcea concurență frumoasei Audrey Hepburn în campania parfumului Irresistible de la Givenchy. Alt chip valorificat de firmele de parfumuri este cel a actriței Penelope Cruz, care după cum anunța Carmen de la Victorio&Luci, a fost imagine al unui parfum Ralph Laurent.

foto: google images