4 ani de rafinament marca Osho

Echipa Tonica TV a fost prezenta la aniversarea de 4 ani a restaurantului Osho din zona Primaverii, prilej cu care am aflat mai multe despre reteta succesului acestui restaurant si am stat de vorba cu o parte dintre invitati.

Restaurantul Osho a implinit 4 ani de cand a ridicat la un alt nivel conceptul de steakhouse, prin imbinarea gustului autentic al carnii de vita, careia i se adauga procesul de maturare “in house” – ce se regaseste doar aici.

 



Care este reteta succesului Osho?

„OSHO este in momentul de fata cel mai calitativ restaurant-macelerie din Romania, in fapt initiatorul acestui concept. OSHO a fost primul restaurant cu aged beef si fripturi aduse din America, Noua Zeelanda, Franta, Irlanda, iar acum ne dorim sa ramanem inovatori, prin noile cutt-uri din America si Noua Zeelanda. Avem de asemenea si o selectie de seafood si peste aduse proaspete de 3 ori pe saptamana din Grecia. In plus in luna ce urmeaza vom deschide un nou restaurant Oro Toro by Osho in Centrul Vechi, pe strada Franceza, unde se vor putea gasi cele mai bune preparate din vita precum Angus beef maturata, dar si peste si fructe de mare proaspat aduse din Spaniaˮ, explica Giorgos Malideros, Proprietar OSHO.

Osho se remarca prin calitatea produselor pe baza de vita, ce pot fi servite atat in restaurant, cat si cumparate din macelaria proprie Osho. Chiar daca este unul dintre cele mai scumpe restaurante din tara, clientii Osho sunt numerosi, motiv pentru care restaurantul s-a dovedit neincapator pentru zecile de invitati prezenti la aniversare, dar si pentru clientii obisnuiti ai restaurantului, ce luau cina.

Te invitam sa intri in culisele restaurantului Osho si sa urmaresti materialul video de mai sus pentru a “gusta” din atmosfera evenimentului festiv la care a luat parte echipa Tonica TV!

 

Realizator: Raluca Baciu

Operatori imagine: Andrei Lupu, Ionica Stanciu

Editor imagine: Mihai Hanganu